מזכ"ל האו"ם: "להבטיח את המשך הפעילות של אונר"א"

    חדשות קול חי No Comments on מזכ"ל האו"ם: "להבטיח את המשך הפעילות של אונר"א"

    מזכ"ל האו"ם: "המשרד לשירותי פיקוח פנימיים החל בחקירה נוכח ההאשמות נגד עובדי אונר"א. מתוך 12 חשודים, תשעה פוטרו באופן מיידי. כל עובד של האו"ם המעורב בפעולות טרור יישא באחריות". עם זאת, הוא קרא למדינות שהפסיקו את הסיוע – לחזור לממן את הארגון: "חשוב להבטיח את המשך הפעילות של אונר"א"

    אונר"א צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי הודעת ארה"ב ומדינות רבות נוספות על הפסקת מימון סוכנות אונר"א ופתיחת חקירה נגדם, מזכ"ל האו"ם אומר היום כי: "המשרד לשירותי פיקוח פנימיים החל בחקירה נוכח ההאשמות נגד עובדי אונר"א. מתוך 12 חשודים, תשעה פוטרו באופן מיידי. כל עובד של האו"ם המעורב בפעולות טרור יישא באחריות". עם זאת, הוא קרא למדינות שהפסיקו את הסיוע – לחזור לממן את הארגון: "חשוב להבטיח את המשך הפעילות של אונר"א".

    שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן בתגובה על קריאת מזכ"ל האו"ם למדינות התורמות לחדש את המימון לאונר"א: "חייהם וביטחונם של אזרחי ישראל אינם חשובים לו באמת, הוא מתמקד בגיוס תרומות לארגון הרצח והטרור".

    לפחות שניים עשר עובדים בארגון של האו"ם למען הפליטים בעזה – אונר"א השתתפו בטבח האכזרי בשמחת תורה. את המידע המזעזע הזה הציגו גורמי מודיעין בישראל לאמריקנים. חלק מהם חוסלו על ידי כוחות הביטחון.

    בעקבות המידע שהציגה ישראל החליטו בארצות הברית יחד ע ם עוד שש מדינות בינהן בריטניה וגרמניה להקפיא את העברת כספי סיוע לאונר"א.

    נציב אונר"א פיליפ לזריני אמר אמש כי "השהיית המימון מאיימת על הפעילות ההומניטרית של ארגון, וקרא למדינות שהשהו את המימון לשקול מחדש את ההחלטות שלהם".

    נזכיר כי נגד הארגון הזה נשמעה בעבר ביקורת חריפה לאחר שגם במהלך הלחימה מוסדות שלו כמו בתי ספר ומתקנים הומניטריים שימשו את ארגוני הטרור בעזה.

    שר החוץ ישראל כץ קרא אמש לפיטוריו של ראש הארגון ולפתיחת חקירה מקיפה



    0 תגובות